Sunday, December 25, 2011

8 bulan daa.

hari ni genap da 8 bulan aku bersamanya
segala suka duka berkongsi segala.
sakit perit di tanggung bersama.

hari ni aku suka.
walau sebaliknya aku menyembunyikan kesedihan.
kecik hati dan segala.

saja na buat kejutan
aku bagi ucapan seperti selalu.
untuk membuat hatinya selalu jatuh untuk aku.

tapi lain pulak jadi. 
ade kekalutan disitu.
takpe sebab ianya memang salah ku.
aku kuat kan diri.
untuk kawal keadaan.

walau pon keadaan tegang.
tetap ku mesrakan dri ku untukknya.
tak kisah la dia marah ke ape.
aku baek baek saje. :)

post kat wall dia.
yg menyatakan "happy anniversary sayang" 
huhu . ..  supaya dirinya gembira secepatnya

tapi. aku pon manusia
aku pon ade perasaan
ade rase ingin disambut gembira.
tapi hingga sampai kemalam.

MESEJ. CALL, mahupon post kat WALL
lgsung takde wish untuk anniversary itu
oke sumpah aku kecik hati
tapi nak jage perasaan dia dan perasaan aku.
aku diamkan aje rse kecil hatiku ni.
dan aku sendiri yg post bg pihak dia untuk aku ^_^
buad hatiku rase tenang.
 takpelah mungkin ape yang berlaku ade hikmahnya.
sayang kau whai WAN AZURA EERNEDA :)


HAPPY ANNIVERSARY YANG KE 8 BULAN SAYANG