Sunday, November 27, 2011

CINTA . KESILAPAN. EGO

 ASSalamualaikum :'(

entry kali ni terase sedih gila vavi . sesak nafas dibuatnya. macam nak mati . :'( sumpah ya tuhan. aku rasa sedih sangat. seketika yang bermula dengan gembira. berakhir dengan sedih pilu menyayat jiwa. masing-masing pulang dengan membawa hati yang duka lara, especially aku yang sangat rasa berdosa serta terganggu jiwa dek terikut hawa nafsu yang ta terkawal. :'(

Bermula pada pukul 9.30 , dia call memberitahu berita gembira yang dia akan datang mengunjung berjumpa ku buah hatinya. :') . dengan mamai-mamai aku jawab . walaupon ngntuk tidak terhingga. tapi dalam hati kecilku. sangat la gembira. omg. my luv will coming to see me. oh sayang ,. terima kasih . yeay hari ni aku kluar dengan puteri pujaan hati . terase cinta membuak tinggi. HANYA KAU YANG KU CINTA.

waktu berlalu. aku terlelap. ( sory syg sebab kite itee ngntk sgt ) . ohh! nset ade org col . ohh rpe nye puteri pujaan hati. dy ckap " baby, itee da smpai ni" terus aku capai towel nk besiap. kelam kabut dibuat nya. sampai nset pon bwak g toilet. tkot puteri col pnye psl .bru nak bukak shower. puteri col lg. " baby, lame lg ke? " ohh dalam hatiku berkata, sabarlah sayang . itee pasti dtg. ^_^

siap je mnd . trus ciap2 pki bju. trus g amek puteri . cian puteri tersesat. :P  ( maklumla fes time dtg. huhu ) huhu . carik2 jmpe da puteri aku sorang ni . hihi . ajk puteri g rumah. sampai dpn uma. puteri malu nak masuk nak jmpe mak. huhu . cian dy malu . tapi mak nak sgt jmpe bakal mnantu dy nih . ^_^ tp itee ckp . " mak dy malu la" ^_^  . ok . then kami tros grak g town ^_^ .

fes skali smpai2 kat town . kami tros g kluang mall. ehee. ske sangat itee dpt berjalan kat tempat sendiri bersama puteri pujaan hati . uhuu . niat hati nak g ngk wayang . hahah . cantek! wayang pon off day ^_^ . kempunan itee. tp xpe. kempunan tu terubat keranan punya puteri di sisi itee.  then kami jalan2 je la. huhu. wah . sore comel puteri itee da berbunyi. dy ckap . "wah. baju murah la." huhu . puteri itee ni mmg shuke shopping ^_^ . shuke ble ngk puteri itee ni gembire. :) . ok pastu jalan2 tbe2 rasa lapar. huhu . itee ckp la. "baby na mam kfc la." wah puteri trus bwak itee g mam kfc. :* sayang mekaseh . ! itee shuke. ^_^ .

( na amek order pon sempat lagi manje2 ^_^ )


lepas pegi kfc. kami jalan2 then jumpa fawwaz n haziq. ( tu kwn itee ) borak2 sambal2 la ape lg . cambyse ngeteh dlu la kan., ^_^ yg special nye kali ni ad puteri hati . ohh. kemaen bahan membahan. ^_^ shuke puteri . :) pastu kami plan nak g air hitam. coz ade pameran IKS kan. igt na bwak puteri g ngk . tp . rupenye dari itu lah . kesedihan mula berlaku. kesilapan demi kesilapan dilakukan :'(
sehingga mahu pulang . kesedihan yang terhasil dari ego aku sendiri telah melarat. ternyata kali ni puteri sangat berkecil hati ngn aku . beribu keampunan aku mohonkan. tapi sikit pon tak diendahkan . :'(

aku berusaha untuk menambat kembali hati puteri. tapi sia-sia. sepertinya aku tidak diperlukan . sumpah aku menyesal dengan perbuatan aku . puteri cakap aku ni teruk ! tidak pernah menghargai dirinya. nampak seperti aku sangat teruk dimatanya :'( nampak seperti tiada lagi rase cinta yang kami rasain dulu . 

sumpah aku sedih sangat . da tak tau nak buad ape. seperti tidak dihiraukan lagi seperti dulu. hidup mati aku . hanya aku je yang tau . hampir excident. tapi aku tak ckap ngan puteri. aku takot puteri lagi bersusah hati . xpela. mungkin bila dah tiada. baru orang akan nampak betapanya iklas nye cinta yang diberikan even da buad kesalahan besar sekalipon. aku HARAP puteri memaapkan aku. dan menyayangi aku seperti selalu . :'( 

p/s : korang lau ade orang sayang. hargai lah mereka. jangan jadi macam aku . :'(


SEKIAN.